Informació i atenció al ciutadà

Consultes generals

L’atenció al ciutadà per a informació general del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030, la seva estructura organitzativa i el funcionament ordinari dels serveis, així com les funcions de centraleta telefònica, es durà a terme a:

Seu central

Passeig del Prado, 18-20. 28071 - Madrid

+34 91 596 10 00

Formuleu la vostra consulta general

Per tramitar la vostra consulta general presencialment

Queixes i suggeriments

Utilitzeu el procediment de queixes i suggeriments per manifestar la vostra insatisfacció amb els serveis prestats pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 o presentar iniciatives per millorar-ne la qualitat.

Com presentar una queixa o suggeriment

Les queixes i suggeriments relatius a qualsevol altra unitat del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 es poden gestionar electrònicament o de manera presencial al Registre del Ministeri del pg. del Prado, 18-20 i a qualsevol dels registres autoritzats a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Formuleu la vostra queixa o suggeriment des de la seu electrònica

Per tramitar la queixa o suggeriment presencialment

 Horari d’informació al públic

  • De dilluns a dijous de 9.00 h a 18.00 h
  • Divendres de 9.00 h a 14.00 h

Normativa sobre registre de documents